top of page

Verzenden & Retour

Verzendbeleid

De verzendkosten zijn voor de koper. Deze worden berekend bij het afrekenen. Voor het verzenden gebruiken wij zoveel mogelijk gerecycled en ecologisch materiaal. Houd er rekening mee dat hierdoor de verpakkingen er anders uit kunnen zien dan wat u gewend bent. Wij zorgen er echter altijd voor dat de producten goed en stevig verpakt zijn, zodat ze hun reis zonder kleerscheuren overleven. Toch gebreken bij levering? Zie dan ons retourbeleid hieronder.

​

Wij versturen kleine producten normaliter binnen 3 werkdagen. Het verzenden duurt gemiddeld genomen tussen de 1 en 3 werkdagen, maar dit kan door omstandigheden langer worden. Wordt dit veel langer, dan informeren we u hierover via de mail. Nadat wij het product hebben verzonden krijgt u een 'Track & Trace' code, waarmee u de huidige verzendstatus van uw product kan bekijken.

​

Wij verzenden met PostNL in binnen- en buitenland voor kleine pakketen. Let wel dat door omstandigheden de koeriersdienst kan wijzigen. Dit heeft natuurlijk geen verdere gevolgen voor uw levering. Als door onvoorziene omstandigheden hier wel gevolgen aanzitten, wordt u hierover gemaild. 

​

Voor grotere pakketten gebruiken wij Brenger. Dit is een koeriersdienst voor meubels en andere grote producten. Na afrekenen nemen we contact met u op wanneer deze koeriersdienst de producten kunt afleveren: hier moet u namelijk voor aanwezig zijn. Houdt rekening met hoge kosten en lange verzendtijden als u kiest om grote producten op te laten sturen, in plaats van op te halen. Als u de producten wilt afhalen kunt u dit aangeven bij het afrekenen.

​

Retourbeleid

Als u toch niet tevreden bent met uw product of van gedachten bent veranderd, dan heeft u 30 dagen om dit aan ons aan te geven en het product terug te sturen. Deze 30 dagen gaan in op de dag van levering. Let op: de koper betaalt de verzendkosten van deze retournering. Nadat wij het product hebben ontvangen en het product nog in dezelfde staat is als bij verzending, storten wij het geld terug binnen ±3 werkdagen. Doordat wij in tweedehands producten handelen, kunnen wij helaas het product niet omruilen: alle stuken zijn uniek.

​

Als er gebreken zijn aan uw product of het product niet zoals omschreven is, neem dan in eerste instantie met ons contact op. Dit kan via het contactformulier of op: hello@boshlifestyle.nl. Wij gaan dan samen voor een passende oplossing zoeken. U kunt u ook altijd nog beroepen op het 30-dagen retourbeleid, zoals hierboven beschreven, met het bericht dat het product gebrekkig is. Als er dan achteraf inderdaad gebreken blijken te zijn, betalen wij uiteraard de verzendkosten van het retourneren terug en krijgt u een restitutie.

​

Bij verdere vragen of hulp, kunt u ons altijd mailen op: hello@boshlifestyle.nl of kunt u het contactformulier invullen

bottom of page